جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
فائزه:
سلام و عرض ادب دارم خدمت شما.از اینکه با سایت بسیاااار مفید و خوبتون مارو راهنمایی میکنید خیلی متشکرم. من تازه کنکور دادم و رتبم 6600 شده.بین رشته اتاق عمل و پرستاری گیر کردم و واقعا نمیدونم به کدوم علاقه دارم...اگر ممکنه کمی منو راهنمایی کنید.سپاس گزارم
پنجشنبه 18 مرداد 1397
+
7
-
6
ارسال
محمد:
سلام شما میدونید شهریه پردیس خودگردان این رشته برای هر نیمسال چقدره؟
یکشنبه 5 آذر 1396
+
3
-
2
ارسال
المیرا:
ا سلام و عرض خسته نباشید،من امسال در کنکور موفق به قبولی در رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم،اما متاسفانه تازه متوجه طرح شدم،من از شهرستانی از منطقه دو قرعره به تهران برم و دیگه قرار نیست به شهرستانم برگردم چون خونمونو داریم به تهران منتقل میکنیم اما یه چیزایی شنیدم که میگن طرحو باید همون استانی که کنکور دادی بگذرونی:/آیا این واقعیت داره و من برای طرح باید از تهران برم؟؟حتی با اینکه دانشجوی روزانه تهران هستم؟اگه واقعیت داره که انصراف بدم://تشکر از شما
یکشنبه 4 مهر 1395
+
5
-
1
ارسال
maryam:
سلام من تازه میخام رشته انتخاب کنم به تجربی علاقه دارم ورشته دانشگاهی پرستاری وبجز این رشته ب چیزی علاقه ندارم فیزیک وریاضیم خوب نیست میتونم در چه حد موفق باشم؟؟
جمعه 28 خرداد 1395
+
9
-
6
ارسال
نازیلا:
سلام برای موفقیت در رشته ای مثل پرستاری نیاز به داشتن فیزیک و ریاضی قوی نیست و به احتمال زیاد با توجه به علاقه ای هم که داری موفق خواهی شد. مهمتر از این موضوع اینه که علاقه به یک شغل و رشته چقدر میتونه واقعی، مبتنی بر تیپ شخصیتی انسان و پایدار باشه و این که اطلاعاتی که راجع به اون رشته و شغل داری چقدر با واقعیت جامعه انطباق داره. توی همین سایت اطلاعات خوبی قرار داده شده که البته کافی نیست و باید بیشتر مطالعه کنی و با مشکلات پرستارا آشنا بشی. راهنمای گام به گام انتخاب شغل و رشته (بالا سمت راست صفحه) هم هست که به شخصه معتقدم برای تصمیم گیری بین چند رشته خیلی میتونه بهت کمک کنه. به خصوص که به تیپ شخصیتی و علایق مبتنی بر اون هم توجه کرده. موفق باشی.
چهارشنبه 2 تير 1395
+
2
-
2
ارسال
نعیمه:
سلام آیا جایی هست که پرستاری بدون کنکور بپزیره
شنبه 22 خرداد 1395
+
19
-
8
ارسال
فاطی:
سلام... من از یه جایی متوجه شدم که رشته ای به نام "فارماکولوژی" داریم... اونم در هر سه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا... درست شنیدم؟؟؟ من تو دفترچه ی کنکور سراسری ۹۴ کامل گشتم و این رشته رو ندیدم... میشه لطف کنین راهنماییم کنین؟؟؟
دوشنبه 6 ارديبهشت 1395
+
0
-
0
ارسال
مسعود:
فارماکولوژی کارشناسی نداره
جمعه 10 ارديبهشت 1395
+
0
-
0
ارسال
احمد:
سلام....من دانشجویه پرستاریم... باتوجه به اینکه این رشته دارای طرح اجباریه میشه بدون گذروندن طرح ارشد شرکت کرد؟؟؟
دوشنبه 9 فروردين 1395
+
1
-
0
ارسال
محسن:
سلام آره. توضیحاتش توی دفترچه ارشد هست
دوشنبه 16 فروردين 1395
+
2
-
3
ارسال
ناهید:
سلام من بارتبه 4296منطقه2بهترین رشته ای ک میتونم قبولذ شم چیه ک بازارکارخوبی داره
چهارشنبه 7 مرداد 1394
+
0
-
0
ارسال
melika:
با سلام آیا راهی برای رفتن از پرستاری به پزشکی وجود دارد؟
سه شنبه 30 تير 1394
+
4
-
3
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام.دانشگاه علوم پزشکی تهران چند سالی است آزمونی برای ورود کارشناسان حوزه پزشکی به رشته پزشکی برگزار می کند که شرایط خاصی هم دارد (مثل زبان و سن و...). البته معلوم نیست این روند تا کی ادامه یابد. در صورت تمایل اطلاعات بیشتر را از سایت این دانشگاه به دست آورید.
چهارشنبه 31 تير 1394
+
2
-
0
ارسال
فائزه:
با سلام و خسته نباشید ؛ آیا من میتونم با مدرک کارشناسی پرستاری ؛ برای ارشد در رشته بیناسنجی تحصیل کنم ؛ کلا میشه راهی واسه این که تو رشته بیتاسنجی تحصیل کنم پیشنهاد کنید ؟؟
چهارشنبه 10 تير 1394
+
3
-
3
ارسال
ریحانه:
سلام. ی سوال. واسه کارشناسی ارشد، قبولی در رشته برستاری داخلی-جراحی و نانو فناوری بزشکی چه رتبه ای میخواد.
پنجشنبه 4 تير 1394
+
4
-
4
ارسال
yalda:
سلام.پرستاری بدون کنکور هیچ جا پیدا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکی کمک کنه توروخدا
جمعه 15 خرداد 1394
+
7
-
3
ارسال
خورشید:
یلدا جان باید خدمتت عرض کنم منم این سوال رو از امور اموزشی دانشگاه پرسیدم ولی گفتن ک چون با جون مردم سر و کار داره بدون کنکور نمیشه.
یکشنبه 26 مهر 1394
+
0
-
0
ارسال
لیلی:
سلام.من 24 سال دارم و میخوام امسال کنکور علوم تجربی بدم که پرستاری قبول شم ولی مثل اینکه میگن کار کردن تو بیمارستان های دولتی شرایط سنی داره.به نظرتون من بعد از تموم کردن لیسانس پرستاری و گذروندن دو سال طرح به مشکل برای استخدام برمیخورم؟در ضمن من همین دی ماه فارغ التحصیل از دانشگاه شدم و لیسانسم رو گرفتم.
جمعه 29 اسفند 1393
+
1
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. در مرز سن استخدام قرار می گیرید چون معمولاً حداکثر 30 سال قابل قبول است. البته با توجه به نیاز شدید به پرستار در همه مراکز درمانی بعید است فعلاً شرط سنی کاهش یابد و دچار مشکل شوید ولی به هر حال ریسک دارد.
جمعه 29 اسفند 1393
+
5
-
1
ارسال
امیرعباس موسویان:
سلام ، لطفا گرایش پرستاری بالینی رو هم به رشته های کارشناسی ارشد اضافه کنین . تشکر
سه شنبه 2 دى 1393
+
1
-
1
ارسال
فاطمه:
سلام....میشه بگید برای قبولی در رشته پرستاری چه رتبه ای لازمه؟ من دختر هستم از منطقه 3..با رتبه 17200 میتونم قبول شم؟ چه شهرهایی؟
سه شنبه 14 مرداد 1393
+
7
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست گرامی. متأسفانه ما در مورد جزئیات کنکور فعالیت نداریم و شما باید پرسشتان را از سایت های کنکوری جویا شوید. یادآوری می کنیم با سیستم انتخاب رشته سازمان سنجش، بهترین اطلاعات و تخمین ها را خودتان در اختیار دارید. موفق باشید.
سه شنبه 14 مرداد 1393
+
6
-
4
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 47256
4.7/10 (تعداد آرا 66 نفر )
Share