جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
طاهره نعمتی جوکار:
سلام ممنون از اطلاعات خوب تون آیا فارغ التحصیلان ادبیات انگلیسی می توانند میتواانند کارشناسی ارشد را در رشته های مربوط به لجستیک و زنجیره تامینادامه دهند؟
دوشنبه 17 بهمن 1401
+
0
-
0
ارسال
Afsan:
سلام ممنون از اطلاعات مفیدی که اینجا به اشتراک گذاشتید. ببخشید سوالی که دارم از رشته های علوم انسانی برای میطع ارشد این رشته میشه اقدام کرد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
دوشنبه 20 فروردين 1397
+
0
-
0
ارسال
علی:
ارشد فنی اگه هم بشه برای بچه های انسانی چیز جالبی از آب در نمیاد
پنجشنبه 23 فروردين 1397
+
0
-
0
ارسال
مهدی:
با سلام بنده در کنکو ارشد هم میتونم مدیریت مهندسی رو انتخاب کنم هم مهندسی مالی اگر ادامه تحصیل مد نظرم باشه کدوم برام بهتره و بازار کار خوبی داره و اگر نه ادامه تحصیل بیشتر برام مهم نباشه کدوم انتخاب میتونه برام بهتر باشهممنونم
پنجشنبه 18 خرداد 1396
+
3
-
3
ارسال
مهدی:
با سلام . نظرات راجع لجستیک رو خوندم و مفید بود . سوالی که برام پیش اومد این هست که من تو مقطع ارشد هم بهینه سازی سیستم های علم و صنعت می تونم قبول بشم هم لجستیک شبانه ی پلی تکنیک ... از بین این دوتا نمی دونم چطوری انتخاب کنم !!! سرفصل های این دو گرایش هم خوندم و به مباحث هر دو علاقه مندم ولی از دیگر نظرها مثل بازار کار , دکتری و اپلای نمی دونم چیکا کنم !!!! اگ راهنمایی کنید متشکر میشم
سه شنبه 29 ارديبهشت 1394
+
7
-
3
ارسال
مهروز:
سلام به شما.ممنون از اطلاعات خوبتون. میخواستم بدونم در حال حاضر به نظر شما ارشد گرایش صنایع-صنایع بهتره یا لجستیک؟ من لجستیک ازاد قزوین قبول شدمولیسانسم هم صنایع بود.نظرتون چیه؟ و اخر اینکه اگه لجستیک بخونم دکترا هر گرایشی میتونم بخونم؟ بسیار ممنون
شنبه 29 شهريور 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. لجستیک گرایش بدی نیست ولی به نسبت صنایع، فعلاً بازار کار محدودتری دارد. روشهای نوین کسب­ و کار لجستیک و زنجیره تامین در ایران نسبت به گرایش صنایع، نوپاست و در حال رشد است و متناسب با سرعت تحولات و توسعه زیرساختها می تواند بهبود یابد. بسته به علاقه خود می توانید بعداً در بخش لجستیک و یا مدیریت زنجیره تأمین وارد بازار کار شوید. اگر هم بتوانید ادامه تحصیل دهید امکان هیئت علمی شدن دارید (تمامی دانشگاه ها، پژوهشکده حمل و نقل، مراکز تحقیقاتی دیگر و ...). ضمناً برای شرکت در دکترای صنایع، رشته ارشدتان مهم نیست و برای سایر رشته ها حسب مورد باید بررسی شود. موفق باشید.
یکشنبه 30 شهريور 1393
+
1
-
0
ارسال
جواد:
درود فراوان خدمت شما میخواستم بدونم این رشته به رشته مدیریت صنعتی نزدیک هست یا نه؟یعنی بچه های رشته مدیریت صنعتی میتوانند این رشته را برای ارشد شرکت کنند؟
سه شنبه 27 خرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست گرامی. پاسخ شما مثبت است. علاوه بر آن، مقطع کارشناسی ارشد عموماً در افزایش سطح توانمندیها و تئوری پردازی ها و نیز گستره نگرش علمی شما به موضوعات مختلف مؤثر است و به خودی خود نمی توان ارتباط نزدیک دو رشته را مبنای موفقیت یا عدم موفقیت برشمرد. به همین جهت نیز شرکت در آزمون ارشد یک رشته، برای همه مدارک کارشناسی حتی غیر مرتبط (به استثنای موارد معدود) مجاز اعلام شده است. لذا بر اساس تست های شخصیت شناسی و سایر عوامل نظیر شرایط فردی و خانوادگی، علاقه به واحدهای درسی، پایه درسی در آن حوزه و... تصمیم بگیرید. موفقیت شما را آرزومندیم.
پنجشنبه 29 خرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
Ehsan:
سلام انتخاب این گرایش از مهندسی صنایع ( لجستیک و زنجیره تامین‌ ) برای مهندسان مکانیک ( کارشناسی ) که حوزه تخصص آن ها خودرو است مناسب است ؟ لطفا راهنمایی کنید !
جمعه 22 آذر 1392
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز، رشته مهندسی صنایع عموماً از رشته های پرطرفدار مهندسی است و فعلاً از بازار کار نسبتاً مناسبی برخوردار است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که مهندسی صنایع تنها رشته مهندسی است که عامل انسان یکی از مولفه‌های اصلی سیستم‌های مورد مطالعه آن را تشکیل می‌دهد. بنابر این ورود شما به حوزه مهندسی صنایع نیازمند علاقه شما به حوزه جدیدی است که در مکانیک وجود ندارد. در این صورت از شرط اولیه لازم برای ورود به این رشته برخوردار خواهید بود و در صورت تلاش و کسب مهارتهای جانبی لازم فرد موفقی خواهید بود.
جمعه 22 آذر 1392
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 23657
4.7/10 (تعداد آرا 48 نفر )
Share