جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
کبیری:
سلام وقتتون بخیر من به تازگی در ازمون ارشد قبول شدم دوره روزانه و نمیدونم چه رشته ای هم بازار کار بهتر و هم اینده ی تحصیلی بهتری داره!!! میشه کمکم کنین؟ من اصلا به گرایش معدنی و آلی علاقه ای ندارم بنطر شما بین نانو و کاربردی و شیمی فیزک و پلیمر کدوم بهتره؟؟؟
یکشنبه 13 خرداد 1397
+
0
-
0
ارسال
بابک:
سلام من فارغ التحصیل رشته شیمی کاربردی از دانشگاه آزاد کازرون هستم. چند سوال راجع به رشته شیمی دریا دارم. 1- آیا کسانی که از دانشگاه چابهار با مدرک ارشد شیمی دریا فارغ التحشیل می شوند بلافاصله استخدام مراکز دولتی در چابهار می شوند؟ 2- بعد من شنیدم که این رشته در ایران دکترا ندارد و دانشجویان برای تحصیل به خارج از کشور اعزام می شوند. آیا امکان تغییر گرایش در مقطع دکترا وجود دارد؟ 3- آیا کار این رشته فقط در آزمایشگاه است یا اینکه فارغ التحصیل آن مثلا برای نمونه برداری باید از آزمایشگاه خارج شود؟ این سوال می پرسم چون من حساسیت پوستی به آفتاب دارم و نمی توانم زیر آفتاب کار کنم. من شنیدم که دانشگاه هایی مثلا علوم و فنون خرمشهر و خلیج فارس بوشهر هم این رشته را دارند. آیا امکان استخدام شدن بعد از فارغ التحصیلی در این دو دانشگاه هم وجود دارد؟ من خودم متولد و بزرگ شده بوشهر هستم.
چهارشنبه 22 مهر 1394
+
4
-
1
ارسال
مسعود:
سلام. 1- نه. بورس که نیست! پس تضمینی هم برای استخدام نداره. ولی خب منطقیه که مراکز دولتی چابهار اونایی رو که چابهار خوندن کنار سهمیه بومی توی اولویت قرار بدن.2-رشته های دکترای شیمی انتهای مطالب هست. امکان تغییر رشته هم هست به خصوص توی رشته های وزارت علوم مثل همین رشته ولی کسی که فیلد کاریش رو عوض کنه توی دکترا دچار مشکل میشه. هم از نظر علمی و هم استخدام یا اشتغال بعدی 3- کلا رشته های حوزه دریا (مثل فیزیک دریا، بیولوژی دریا، شیمی دریا) بدون کار توی فضای باز و اکوسیستمهای مرتبط، ارزش و کارایی لازم رو ندارند. مثلا وقتی درگیر یه پروژه بشی (حالا برای تحصیل یا کار فرقی نداره) نمیشه توی محیط زیست نری و فقط از آزمایشگاه کارت رو دنبال کنی. اصلا ممکن نیست. به نظرم اگه گزینه های دیگه ای داری به اونا فکر کن. البته این نظر منه /موفق باشی.
جمعه 24 مهر 1394
+
0
-
2
ارسال
سیدمهدی میرمحمدی:
سلام. ممنون از راهنمایتون
چهارشنبه 2 مهر 1393
+
0
-
0
ارسال
مهدی میرمحمدی:
سلام.ضمن تشکر .در پاسخ شما به خانوم سعد ابادی گفته شد که برای ادامه تحصیل باید از سایر رشته های شیمی استفاده کرد . منظور شما از همان زمان ورد به کارشناسی ارشدباید در رشته ای دیگر شیمی تحصیل کرد یا می شود در رشته شیمی دریا کارشناسی ارشد گرفت و بعد در سایر گرایش های در آزمون دکترا شرکت نمود؟
جمعه 7 شهريور 1393
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. منظور بخش انتهایی سخن شماست. یعنی با توجه به این که دکتری شیمی دریا راه اندازی نشده است، با داشتن ارشد شیمی دریا و در صورت علاقه مندی به ادامه تحصیل در حوزه شیمی می توان در سایر رشته های دکتری شیمی تحصیل کرد. در این خصوص یادآور می شویم شرکت در هر یک از 7 مجموعه دکتری شیمی (که در بخش رشته های دکتری شیمی این صفحه نیز اشاره شده است) برای تمامی رشته های ارشد (و طبیعتاً برای رشته ارشد شیمی دریا) مجاز است و به همین سبب در این صفحه نیز به عنوان رشته های همسو برای تحصیل در مقطع دکتری قید شده اند.
شنبه 8 شهريور 1393
+
1
-
0
ارسال
طاهره سعدابادی:
سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون /چرا درادامه برای رشته شیمی دریا دکتری نیست!
سه شنبه 4 شهريور 1393
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام، بر خلاف رشته هایی همچون فیزیک دریا، زیست دریا و مهندسی دریا هنوز گرایش شیمی دریا در آزمون دکتری سراسری ارایه نشده است و برای ادامه تحصیل باید از سایر رشته های شیمی استفاده کرد.
چهارشنبه 5 شهريور 1393
+
6
-
3
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 15330
5.5/10 (تعداد آرا 62 نفر )
Share