جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
mahdieh:
سلام رشته ی من صنایع شیمیایی هست به نظرتون چه طور میتونم برای لیسانس یا فوق این رشته (فیتو شیمی ) رو ادامه بدم ؟
یکشنبه 12 مرداد 1399
+
5
-
3
ارسال
Hamed:
سلام من ترم اخر کارشناسی شیمی محض هستم و برای ارشد بسیار بین گرایش های فیتو و الی و تجریه مردد هستم و به سم شناسی پزشکی وزارت بهداشت هم فکر میکنم.به نظرتون کدوم رشته اینده بهتری دارد؟لطفا راهنمایی کنید
پنجشنبه 14 شهريور 1398
+
12
-
7
ارسال
melika:
سلام، برای فیتوشیمی دانشگاه خوارزمی چه رتبه ای لازم است؟
جمعه 31 خرداد 1398
+
15
-
9
ارسال
زهرا:
سلام خسته نباشید برای کسی ک کارشناسی شیمی کاربردی داره...و ارشد فیتوشیمی خونده...برای دکتر نمیدونم ک فیتوشیمی بخونم یا فارماکوگنوزی اگ میشه راهنماییم کنید..بعد برا هیئت علمی شدن آیا ب مشکل میخورم؟!
یکشنبه 16 آبان 1395
+
7
-
5
ارسال
سعید:
سلام. حتما رشته خودتون رو ادامه بدید و در اولویت بعد رشته هایی که ارتباط علمی و شباهت بیشتری با رشته خودتون دارند و گرنه نمیتونید هیئت علمی بشید. این رو توی راهنمای گام به گام استاد دانشگاه هم می تونید ببینید
دوشنبه 24 آبان 1395
+
4
-
3
ارسال
نازنین:
سلام آیا میشه از ارشد فیتوشیمی دکترای تخصصی داروسازی شرکت کرد؟
سه شنبه 19 مرداد 1395
+
29
-
19
ارسال
فاطمه:
باسلام.رشته من کارشناسی تولیدو بهره بهره برداری از گیاهان داروییه،برا ارشد میخوام رشته فیتوشیمی بخونم ،میخواستم بدونم آیا میشه تغییر رشته بدم واینکه دروس تخصصی برای رشته فیتوشیمی چیه؟؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید؟؟
چهارشنبه 2 تير 1395
+
25
-
15
ارسال
ستاره:
سلام.رشته ی من شیمی کاربردی هست (ترم آخر هستم) و میخواستم برای گرفتن بورسیه برای رشته داروسازی (در کره جنوبی ) اقدام کنم ولی شنیدم اگر ارشد فیتوشیمی یا شیمی آلی داشته باشم امکان گرفتن بورسیه بیشتره...ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
شنبه 21 آذر 1394
+
15
-
14
ارسال
مریم:
سلام برای ارشد بازار کاری شیمی فیزیک بهتره یا شیمی الی یا فیتوشیمی کدومو بخونم
پنجشنبه 30 مهر 1394
+
10
-
7
ارسال
kati:
سلام. شیمی آلی
یکشنبه 3 آبان 1394
+
1
-
3
ارسال
فاطمه:
سلام من ارشد فیتوشیمی هستم میشه لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم در رابطه با تولید داروهای گیاهی مشغول به کار بشم و ایا به یه ارشد فیتوشیمی مجوز تاسیس داروخانه میدن؟
پنجشنبه 20 فروردين 1394
+
14
-
5
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز: 1- طبق وعده قبلی و اعلام در باکس سمت راست صفحات، از امروز عمده مباحث اشتغال را با کمک یکدیگر در انجمن تخصصی مشاغل(لینک بالای صفحه) دنبال خواهیم کرد تا از تجربیات و دیدگاههای همه کاربران عزیز در فضایی جدید و هدفمند استفاده کنیم. امیدواریم شما هم به این جمع بپیوندید و دوستان با مشارکت و صبوری خود فضای بهتری را برای این گونه بحثها و گفتگوها رقم بزنند تا درآینده برای هر سوال شغلی با چندین پاسخ متنوع و مفید مواجه باشیم. 2- به طور خلاصه فعالیت در این حوزه معمولاً با کسب مجوزهای لازم پس از تحصیل از وزارت بهداشت و شروع کار در مراکز تولید داروهای گیاهی یا راه اندازی چنین مراکزی همراه است. 3- شما می توانید دستورالعمل تأسیس داروخانه را در صفحه معرفی شغل داروساز ببینید تا از امکان تأسیس داروخانه مطلع شوید. البته به خاطر داشته باشید که قوانین فعلی رشته های رایج را پوشش می دهند و رشته های جدید مثل فیتوشیمی در آینده با قوانین حمایتی مواجه خواهند بود که امروزه وجود ندارد. به امید موفقیت شما.
جمعه 21 فروردين 1394
+
2
-
3
ارسال
جواد:
سلام من کارشناسیم شیمی کاربردی اگه ارشد و دکتری فیتوشیمی بخونم جزو تغییر رشته ای حساب میشم و واسه هیئت علمی شدن مشکل برام پیش میاد؟یا بهتر همون کاربردی رو ادامه بدم؟ ممنون
سه شنبه 18 فروردين 1394
+
4
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. توصیه همیشگی ما به صورت پیش فرض، ادامه تحصیل در همان رشته و تخصص موجود است. این کار در اغلب مواقع و به صورت کلی برای داوطلبان بهتر است. اما اگر تغییر شاخه برایتان مهم است خیر مشکلی پیش نمی آید چراکه اولاً حوزه اصلی تحصیلات شما کماکان شیمی باقی می ماند، ثانیاً ارتباط موضوعی و کاربردی در این دو شاخه قابل تعریف است و ثالثاً فیتوشیمی کارشناسی همنام ندارد یا اگر هم پیدا کند خیلی محدود است. لذا مشکلی نخواهید داشت.
سه شنبه 18 فروردين 1394
+
3
-
1
ارسال
گوهرناز:
با سلام.من میخوام در آینده داروی گیاهی تولید کنم.از طریق کدام گرایشهای شیمی میتونم؟
سه شنبه 28 بهمن 1393
+
3
-
4
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. مدتها بود که رشته های دانشگاهی مرتبط با تولید داروها تنوع زیادی نداشت اما چندسالی است شاهد توسعه و تخصصی شدن روزافزون این حوزه هستیم. رشته جدید ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی در کنکور امسال وزارت بهداشت یا تفکیک مهندسی داروسازی و قرار گرفتن در کنار رشته بیوتکنولوژی در ارشد وزارت علوم در دو سال اخیر، نمونه هایی از این تخصصی شدن است. از این رو احتمالاً در آینده شاهد سخت گیری های بیشتری در مورد صدور مجوز باشیم و احتمالاً مجوزها محدود به همین رشته های تخصصی در سطوح بالای تحصیلی شود. با این حال مرتبط ترین گرایشهای شیمی برای ورود به این عرصه در مقطع کارشناسی، شیمی و فناوری اسانس، شیمی دارویی و فیتو شیمی است. موفق باشید.
چهارشنبه 29 بهمن 1393
+
0
-
1
ارسال
مینا:
سلام من لیسانس گیاهان داروییم می خوام ارشد فیتوشیمی بخونیم به نظر شما این رشته آینده شغلی خوبی داره؟ آیا ارزش داره ک من تغییر رشته بدم یا اینکه رشته خودم رو ادامه بدم؟
شنبه 18 بهمن 1393
+
6
-
5
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
مهم نیست که رشته مورد نظر شما کم و بیش با مشکلاتی روبروست. به هر حال این مشکلات در اکثر رشته های فعلی وجود دارد اما مهم است که با توجه به اهداف و شرایط خود بهترین انتخاب را انجام دهید. از این رو باید دید چه گزینه های دیگری در ارشد (غیر از فیتوشیمی)مد نظر شماست و هدف اصلی شما از ادامه تحصیل چیست؟ مثلاً رشته مناسب برای ادامه تحصیل فردی که استادی دانشگاه را هدف اصلی خود می داند شاید متفاوت از کسی باشد که به اشتغال سریع در یک لابراتوار داروهای گیاهی می اندیشید.
یکشنبه 19 بهمن 1393
+
1
-
1
ارسال
پونه:
سلام من لیسانس مهندسی شیمی هستم شاخه صنایع غذایی میخوام ارشدفیتو شیمی بخونم منابع رو از کجا میتونم تهیه کنم ممنونم
سه شنبه 11 آذر 1393
+
2
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. متأسفانه جزئیات کنکور (مثل منابع، رتبه ها،...) در حوزه کاری ما قرار ندارد و باید از سایت های تخصصی کنکور جویا شوید.
چهارشنبه 12 آذر 1393
+
0
-
1
ارسال
فهیمه:
سلام من می خواهم از مقطع لیسانس گیاهان داروی به ارشد فیتو شیمی تغییر رشته بدم به نظر شما امکان پذیر است و باید چه درس های رو بخونم لطفا کمک کنید
جمعه 31 مرداد 1393
+
6
-
5
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. بله دوست عزیز ممکن است.شما باید 5 درس برای کنکور ارشد مطالعه کنید که غیر از درس زبان بقیه همه در حوزه شیمی(یک مورد شیمی فیزیک) قرار دارند و مهمترین آنها نیز شیمی آلی است. برای جزئیات بیشتر می توانید دفترچه کنکور ارشد را در سایت سنجش مطالعه کنید. موفق باشید.
یکشنبه 2 شهريور 1393
+
3
-
2
ارسال
محمد:
سلام و عرض ادب ..من فوق لیسانس شیمی آلی هستم آیا می تونم دکتری فیتوشیمی شرکت کنم و با خواندن چه منابعی ..وچه دانشگاههایی اعم از دولتی پیام نور و آزاد این رشته را دارند .. ممنونم
چهارشنبه 30 دى 1394
+
0
-
0
ارسال
اگرین:
من دانشجو دکتری فیتو شیمی هستم از همه کسانی که میخوان این رشته رو بخونن میخوام بیشتر دقت کنن آینده شغلی صفر
یکشنبه 1 تير 1393
+
45
-
35
ارسال
مهسا:
سلام دوسته عزیز من ارشد فیتوشیمی دارم میخونم و در رابطه با اینده شغلی بعد از دکتری خیلی شنیدم و وقتی متن پیام شمارو خوندم واقعا نگران شدم.
چهارشنبه 22 شهريور 1396
+
3
-
1
ارسال
poone:
duste man mishe bishtar dar zamine phito shimi ba shoma sohbat konam mamnunam
سه شنبه 11 آذر 1393
+
4
-
2
ارسال
محمد:
سلام میشه بیشتر توضیح بدین که چطور آینده شغلی نداره؟ من امسال ارشد فیتوشیمی قبول شدم. نمیدونم بخونم یا نه. بجز تحصیل،برای بازار کار هم میخوام. ممنونم
یکشنبه 23 شهريور 1393
+
18
-
11
ارسال
poone:
salam agha mohammad mishe darmorede manabei k khundin ye tozihgi be man bedin mamnun misham
سه شنبه 11 آذر 1393
+
3
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 41150
5.2/10 (تعداد آرا 43 نفر )
Share