جستجو در مسیر ایرانی
5 توصیه برای موفق شدن به عنوان یک کارآفرین جوان
اگر می خواهید کارآفرین شوید، راه درازی در پیش دارید. در این مقاله توصیه هایی مفید جهت موفقیت در این راه توصیه می شود.

کارآفرین جوان
 
 
  •  یک برنامه و یک برنامه پشتیبان داشته باشید. فرض کنید احتمال دارد که کسب و کارتان شکست بخورد و آرزو دارید که ایده کسب و کارتان شغل تمام وقت شما بشود. هیچ اشکالی ندارد. حتی اگر شکست بخورید، تجربه های جدید کسب و مهارت هایتان را افزایش یافته و از شکست هایتان درس می گیرید. همه اینها مسیر شما را برای شروع کسب و کار بعدی هموارتر می کنند. تنوع ،مانند سرمایه گذاری روی سهام های مختلف، برای موفقیت شما مهم است. اگرچه برخی از سهام ها ممکن است سقوط کنند، ولی برخی دیگر با صعود خود بازده شما را متعادل می کنند. بنابراین اگر اولین ایده شما موفق نشد، یک ایده دیگر را امتحان کنید.
  • متخصصان مختلف را در اطراف خود جمع کنید. اگر به دنبال شریکی برای شروع کار و یا استخدام کارمند هستید، سعی کنید افراد توانمند و با هوش که دارای مهارتهای مکمل شما هستند را جذب کنید. در نتیجه کسب و کار شما قدرتمندتر خواهد شد.
  • برای چالش ها آماده باشید. اگر راه اندازی کسب و کار آسان بود، هرکسی می توانست این کار را انجام دهد. ولی در واقع اکثر افراد برای شرکت ها و سازمان ها کار می کنند. زمانی که شما برای خودتان کار می کنید، باید با در هر ساعت از روز آماده پاسخگویی به مراجعان و مشتریان بوده و همیشه  روند بازار و رقبا را تحلیل کرده و زیر نظر داشته باشید. اگر می توانید این کارها را انجام دهید پس مطمئن باشید که برای موفق شدن در هرکاری آماده اید.
  • منابع قابل دسترس را جمع آوری  کنید. بیشتر کارآفرینان جوان سرمایه زیادی ندارند ولی منابع زیاد دیگری برای شما وجود دارد. از شبکه های موجودتان ( شاید دوستی دارید که در توسعه سایت می تواند کمک کند و یا فامیلی که می تواند مقداری پول به شما قرض بدهد) و مهارت های ارتباطی خود برای ملاقات با افرادی که می توانند به شما کمک کنند استفاده کنید.
  • سازمان یافته باشید. شما هرگز نباید قرارهای خود را فراموش کنید به خصوص اگر بهانه شما پیش آمدن سفر با یکی از دوستانتان باشد. سعی کنید زندگی کاری و شخصی خود را از هم جداکنید و برنامه روزانه برای کارهای خود داشته باشید. می توانید از تقویم های کاغذی یا دیجیتال یا برنامه های کامپیوتری مرتبط برای یادآوری قرار ملاقات ها، کارهای روزانه و وظایف معوقه استفاده کنید.

 
1392/3/24

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
محمودرضا:
سلام مطالب مربوط به كارآفريني را خواندم واستفاده كردم سوالم اين است كه براي تآسيس انتشارات به چه مبلغي به عنوان سرمايه اوليه نيازدارم؟ متشكرم
چهارشنبه 15 آبان 1392
+
0
-
1
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 2778
3.7/10 (تعداد آرا 40 نفر )
Share