جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
چطور بازیگر شویم؟
بازیگری رویای دست نیافتنی بسیاری از جوانان و نوجوانان روزگار ماست. شهرت، محبوبیت، درآمد و هیجان اینجا جمع شده و رقابت را برای ورود به این شغل جذاب دشوار کرده است. اما راه ورود به عرصه بازیگری چیست؟ با ما همراه شوید...
راهنمای ورود به شغل بازیگری



چگونه بازیگر شویم؟ مسیر ایرانی

در گذر زمان، بازیگران در اغلب جوامع جزو شاخص ترین و محبوبترین اقشار جامعه بوده اند. مردم بازیگران را افرادی جذاب و با درآمد بالا می دانند، فعالیتهای هنری آنان را دنبال می کنند و به پیگیری موضوعات و مسایل زندگی آنان علاقه نشان می دهند. از این رو شغل بازیگری همواره یکی از جذابترین مشاغل برای افراد جویای کار به ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می رود.

گروهی از افراد، بازیگری را شغل نمی دانند و صرفا به عنوان یک هنر به آن می نگرند اما بسیاری دیگر نیز آن را به عنوان یک شغل می شناسند. گذشته از این، افراد زیادی نیز هستند که پا را از تعریف بازیگری به عنوان یک شغل فراتر گذاشته و سرمایه، زمان، انرژی و گاهی زندگی خود را فدای دستیابی به بازیگری و پیشرفت در آن می کنند.


راهنمای ورود به شغل بازیگری 
ویژه دانش آموزان و دانشجویان 
(کلیک کنید)


آیا برای بازیگر شدن حتما باید مدرک دانشگاهی داشت؟
آیا می دانید بازیگری یکی از معدود مشاغل بین المللی، جذاب و پرطرفدار در گوشه و کنار دنیاست که برای ورود به آن الزامی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست؟

 اگرچه داشتن تحصیلات دانشگاهی در رشته های مرتبط  نظیر کارشناسی بازیگری- کارگردانی،  کارشناسی ادبیات نمایشی و یا  کاردانی حرفه ای بازیگری و حتی در سطح پایینتر، 
تحصیل در هنرستان، ضمن آشنایی با اصول علمی و مبانی تئوریک موضوع، اعتماد به نفس بیشتری ایجاد می کند و زمینه بروز استعداد و توانمندیهای شما را در بستری علمی فراهم می سازد اما امروزه آموزشگاههای معتبری نیز وجود دارند که تا حد زیادی این مبانی را به هنرجویان آموزش داده و راه دیگری را بجز دانشگاه پیش روی علاقه مندان باز می کنند.

چگونه بازیگر شویم؟ مسیر ایرانی
 
چرا بازیگری اینقدر جذاب است؟ چطور می توان بازیگر شد؟
هنر در اشکال مختلف آن زیباست و طرفداران خود را دارد. اما کمتر شاخه ای از هنر را میتوان یافت که به اندازه بازیگری ظرفیت ایجاد شهرت، محبوبیت و درآمد را یکجا برای تعداد زیادی از علاقه مندان خود داشته باشد. گذشته از آن، هیجان و تحرک بازیگری به آن شکلی که نسل جوان و نوجوان امروزی برای تخلیه انرژی خود نیاز دارد و می پسندد، ویژه و منحصر بفرد است.

افراد بسیاری با جستجوی کلمات و عبارت های مرتبط نظیر بازیگر ، بازیگری ، چطور بازیگر شویم ؟،نحوه بازیگر شدن ، درآمد بازیگران ، چطور تست بازیگری بدهیم، برای بازیگر شدن باید کجا رفت، برای بازیگر شدن چه رشته ای را باید انتخاب کرد و نظایر آن در اینترنت به دنبال کسب اطلاعات در حوزه بازیگری هستند. شمار زیادی از خوانندگان و همراهان مسیر ایرانی نیز در پیامهای خود، درباره نحوه ورود به بازیگری ، آموزشگاههای بازیگری ، درآمد بازیگران و... سوالات متعددی را مطرح کرده اند.

این مسایل موجب شد تا مجموعه ای از اطلاعات و پاسخها را در یک راهنمای شغلی جدید برایتان آماده کنیم.
کتاب الکترونیکی چطور بازیگر شوم؟، همانند دیگر راهنماهای شغلی تهیه شده مسیر ایرانی، مکمل اطلاعات موجود در صفحات مرتبط با شغل و رشته در مسیر ایرانی است که در دسترس شماست. بنابراین اگر شما نیز جزو افرادی هستید که عشق بازیگری دارند و برای رسیدن به آن لحظه شماری می کنند، با تهیه این راهنما می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید و گام بلندی در راه رسیدن به شغل دلخواه خود بردارید. (محتوای کامل این بسته آموزشی را می توانید در صفحه خرید محصول مشاهده کنید).

لازم به ذکر است، تست معتبر و کاربردی MBTI نیز (که تاکنون به صورت مجزا در فروشگاه عرضه می شد) ضمیمه این راهنما شده است تا 
شما عزیزان بتوانید ضمن تعیین تیپ شخصیت خود میزان انطباق شخصیت تان با این شغل را نیز متوجه شوید.


 

1395/9/10

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 9284
5.4/10 (تعداد آرا 77 نفر )
Share