جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
شغل های پردرآمد در نیوزلند
آیا تا بحال با خود فکر کرده اید که چرا همسایه تان از شما بیشتر درآمد دارد ؟

در زمان تصمیم گیری و انتخاب رشته تحصیلی و همچنین انتخاب شغل ، موارد مهمی هستند  که نسبت به محیط و نیاز بازار کار در نهایت تعیین کننده کیفیت زندگی شما خواهد بود . با توجه به تغییر نیاز بازار کار در بازه های زمانی در کشورهای مختلف باید در این رابطه به جز در نظر گرفتن علاقه و استعداد کمی آینده نگر بود .
حال لیستی از مشاغل پر درآمد در نیوزیلند را بررسی خواهیم کرد تا کسانی که به آینده خود در این کشور فکر می کنند بتوانند تصمیم درست را اتخاذ کنند .
 
1- مدیر پروژه آی تی
مدیر پروژه آی تی - مسیر ایرانی
مدیر پروژه آی تی مسئول عملکرد گروه بر روی پروژه از نظر مالی ، تکنیکی و فنی  با در نظر گرفتن استراتژی برنامه ریزی شده . حقوق این مدیران از 74000 دلار در سال شروع و بسته به نوع پروژه تا 200000 دلار بالا خواهد رفت .



2-پزشک و متخصص  
پزشک - مسیر ایرانی
پزشکان عمومی برای  تشخیص و درمان مشکلات سلامت افراد و خانواده ها در جامعه فعالیت می کنند . درآمد پزشکان و متخصصین بسته به ساعت، محل و تعداد بیماران آنها متفاوت است. کار برای یک شورای پزشکی (DHB) معمولا بین $ 000 70و 175000 دلار در سال درآمد دارد در حالی که متخصصین واجد شرایط  معمولا  بین $ 112000 و $ 206000 درآمد دارند.
 

۳- مهندس شبکه
مهندس شبکه - مسیر ایرانی

مهندس و طراح شبکه ،  نصب و پیکربندی سیستم های کامپیوتری درزمینه نرم افزار و سخت افزار و اجرا ونگه داری سیستمهای تحت شبکه را به عهده دارند. این شغل برای تمام شرکتها از نظر ارتباطی با سایر نقاط  جهان و ارتباطات درون شبکه ای بسیار مهم است و درآمدی بالای 200.000 دلار در سال دارد.

 
4- مشاور IT
مشاور آی تی - مسیر ایرانی
مشاوران آی تی در کنار مشتریان خود نحوه صحیح استفاده از این تکنولوژی را به آنها آموزش داده در هر زمینه ای که آنها فعالیت می کنند آن را به کار می بندند. آنها مشکلات روزمره کلاینت های خود را حل و  پیشرفت درزمینه فعالیت آنها را طراحی و اجرا می کنند . این شغل سالیانه به طور متوسط  بالغ بر 200.000 دلار برای مشاورین آی تی درآمدزایی میکند.

 
5- فروشندگان خدمات کامپیوتر

فروشندگان  خدمات آی تی ، سخت افزار و نرم افزار .   پیدا کردن مشتری و شناخت نیاز و فروش خدمات یا قطعات از جمله وظایف این دسته از افراد است . این شغل هم مانند دیگر مشاغل در زمینه کامپیوتر درآمد بالایی دارد و به طور میانگین  در سال 207.000 دلار است.

 
6-  مشاورین املاک تجاری
مشاور املاک - مسیر ایرانی
مشاورین املاک در نیورزیلند درآمد نسبتا خوبی دارند اما آن دسته از مشاورین که در زمینه ملکهای تجاری فعالیت می کنند در آمد بیشتری دارند . میانگین حقوق این مشاورین سالانه 185.000 دلار تخمین زده شده البته لازم به ذکر است که داشتن این شغل در کشورهای پیشرفته مانند نیوزیلند به داشتن مدرک حرفه ای با گذراندن دوره های مربوط  نیاز دارد .
 

 
منبع :  بازار بین المللی کار    |    1393/6/20

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 5204
5.2/10 (تعداد آرا 36 نفر )
Share